Shoppen voor Sunnies

De zomer staat al om de hoek! Door het mooie weer de afgelopen dagen, raakte ik geïnspireerd. Het is tijd om over zonnebrillen te schrijven! Ze zijn er in alle verschillende kleuren, maten en prijzen.
a35623b14704cd29c65b4d4b7dc68fc9
Zonnebrillen zijn bij mij zoals schuifspeldjes, ik heb er zoveel, maar ze zijn altijd kwijt! Dat is voor mij de grootste reden om goedkope zonnebrillen te kopen. Daarnaast sneuvelen ze vaak tijdens een festival, een dagje zwemmen en zelfs een middagje oppassen!

Ik ben op dit moment heel erg fan van grote statement zonnebrillen, zoals Quay Australia. Celebs als Kylie Jenner, Lauren Conrad, Gigi Hadid, Rihanna, Beyonce dragen de laatste tijd niets anders dan statement brillen. Het enige nadeel is dat Quay brillen zo rond de 50 euro kosten, dat vind ik wat aan de dure kant. Al helemaal omdat zonnebrillen snel beschadigd kunnen raken.

Ik ben opzoek gegaan naar alternatieven, na een zoektocht heb ik een paar leuke webshops gevonden die lookalikes verkopen voor een hele leuke prijs! Een tijdje geleden had ik twee paar brillen besteld en afgelopen weekend nog drie paar! Guilty pleasure! De prijs maakt het gewoon heel erg uitnodigend om ze te kopen.

Van Zero Vintage heb ik er twee besteld. De Foxy, deze is vergelijkbaar met de Invader van Quay en de Big Kitty, die zijn vergelijkbaar met de Chacha van Quay. De brillen zagen er precies zo uit als op de foto en de levering was erg snel! Er zal zelfs een leuk persoonlijk kaartje bij. De prijzen van de brillen hier liggen tussen de €9.95 en €12.95 en daarnaast hebben ze ook nog brillen in de sale.

Van Cheapass Zonnebrillen heb ik er afgelopen weekend drie paar besteld en ze waren vandaag al binnen! Hiervan heb ik de Dorothy, vergelijkbaar met Kocha van Quay, de Buzzing Mooses en Cleopatra The Gold Edition deze zijn vergelijkbaar met de ‘So Real’ van Christian Dior. Ook hier was de levering super snel en kreeg ik precies wat ik had besteld. En nog iets leuks wat deze webshop heeft is dat alle brillen €8.95 kosten én je kan altijd gebruik maken van stapelkorting, twee brillen kosten €16 en iedere extra bril extra kost maar €6 euro. Daarnaast zijn de verzendkosten maar €1.95 per bestelling.

Beide webshops zijn betrouwbaar. Ik heb er bewust niet voor gekozen om ze bij Alieexpress te kopen, omdat de levertijd heel erg lang is. Daarnaast komt het wel eens voor dat je bij zo’n webshop de verkeerde producten ontvangt en dan is het gewoon pech! Dit zijn Nederlandse webshops, beiden  hebben een leuke Instagram pagina en het bestellen via de website gaat heel eenvoudig.
0688310a-78f3-497a-99de-5ca0895afbed
Ik vind het fijn om verschillende soorten en kleuren zonnebrillen te hebben, zo kan ik ze
overal mee matchen. Ook vind ik niet elke zonnebril bij elk kapsel passen. Zodra de zon begint te schijnen is het naar mijn mening zonnebrillen tijd, ook al is het nog herfst of winter! Maar dan ga ik vaak voor een rustige, donkere kleur van zonnebril. In de zomer vind ik het leuk om
te experimenteren met kleurtjes.

Mijn all-time favourite is de ‘cat-eye’ zonnebril, die heeft een vrouwelijke en speelse uitstraling. Als je vind dat brillen je niet goed staan zou ik gaan voor een piloten bril, volgens mij staat een piloten bril iedereen wel! Het voordeel daarvan is ook dat de piloten bril een klassiek en tijdloos model is, hij zal nooit uit de mode gaan.

Succes met het Shoppen voor Sunnies!

Leave a comment